چهارمین نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی تهران برگزار می شود

چهارمین نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی تهران در محل دائمی نمایشگاه‌های بوستان گفتگو (بزرگراه چمران) برگزار می شود. ازومایت مقدم بازدیدکنندگان را گرامی می دارد.
 
زمان: پنجم الی هشتم بهمن ۱۳۹۵ تهران / ساعت ۱۴ الی ۲۰
 
برنامه‌ی زمان‌بندی و معرفی دوره‌های آموزشی چهارمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی تهران:
مسئول آموزش ستاد برگزاری نمایشگاه بر اهمیت جایگاه شناخت و آموزش در صنعت کشاورزی تأکید و خاطر نشان کرد: در برگزاری این دوره‌ها از اساتید مجرب و صاحب عنوان داخلی و خارجی دعوت بعمل آورده‌ایم تا با بالا بردن کیفیت آموزش و سطح مطالب عرضه شده گامی مؤثر در اعتلای دانش کشاورزی عناصر فعال در این حوزه برداشته باشیم.
 
برای اولین بار در تاریخ برگزاری نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی تهران دوره‌های آموزشی با موضوعات متنوع و کاربردی برای فعالان این حوزه برگزار می‌گردد. برگزاری این دوره‌ها برگرفته از رویکرد آموزشی نمایشگاه چهارم است که شعار شناخت، کاشت، داشت، برداشت نیز به همین خاطر انتخاب شده است.
 
مسئول آموزش ستاد برگزاری نمایشگاه با بیان مطالب فوق، بر اهمیت جایگاه شناخت و آموزش در صنعت کشاورزی تأکید و خاطر نشان کرد: در برگزاری این دوره‌ها از اساتید مجرب و صاحب عنوان داخلی و خارجی دعوت بعمل آورده‌ایم تا با بالا بردن کیفیت آموزش و سطح مطالب عرضه شده گامی مؤثر در اعتلای دانش کشاورزی عناصر فعال در این حوزه برداشته باشیم.
 
 
غرفه ازومایت: 
محل دایمی نمایشگاه‌های بوستان گفتگو (بزرگراه چمران) - سالن بهارستان (زیر همکف) - غرفه C/6


اِزومایت (®AZOMITE) | کود ارگانیک - کود کامل

نظرات


 
توضیح: نظراتی که درج می شود، صرفا نظرات شخصی افراد است و لزوماً منعکس کننده دیدگاههای ' ازومایت' نمی باشد.
 

نظر شما